Toimitus- ja palautusehdot
Toimitus- ja palautusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.11.2025 alkaen.
Verkkokauppa
Laukku-Center
044 0565 021
Risto Rytin katu 2
32700 Huittinen
laukkucenter@harkapakari.fi
0839942-3
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille
Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden
hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin
ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot
käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja
ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien
epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi
verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin
voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Osaa tuotteista on varastossamme vain pieni määrä ja samoja
tuotteita on myynnissä kivijalkamyymälässämme ja verkkokaupassamme. Otathan
siis huomioon, että jokin tuote voi olla loppuunmyyty myymälässämme, muttei ole
ehtinyt päivittyä verkkokauppaamme. Tässä tilanteessa otamme sinuun yhteyttä ja
sovimme toimintatavasta. Selvitämme tällöin tavarantoimittajaltamme tuotteen
saatavuutta, jos tuote on jo loppuunmyyty jo toimittajalta, sovimme
tapauskohtaisesti toimintatavasta tilanteessa.
Maksaminen ja maksutavat
Painamalla ”Tilaa” painiketta hyväksyt Laukku-Center
verkkokaupan yleiset ehdot.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja
maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä
suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun
saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail
Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan
ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Tutustu lisää Paytrailin tarjoamiin maksutapoihin täältä: https://www.paytrail.com/kuluttajille
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle
sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina
tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys
asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus. mikäli joudut ottamaan yhteyttä
asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen
asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin
sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Laukku-Center
044 0565 021
Risto Rytin katu 2
32700 Huittinen
laukkucenter@harkapakari.fi
0839942-3
Kivijalkamyymälämme Huittisissa on avoinna ma-pe 10-18, la
10-16 ja su 10-18. Näinä aikoina meitä voi tavoitella puhelimitse. Ensisijaisesti
pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella.
Toimitustavat ja -kulut
Verkkokaupan toimitusvaihtoehtoina Matkahuollon ja Postin
pakettipalvelut. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme
ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan
toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle
haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat
ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista
toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka
toimituskulu on esitetty.
Toimituskulut alle 50 euron tilauksissa 5,90€ ja yli 50 euron
tilauksissa toimitus on ilmainen.
Kotiinkuljetus on aina maksullinen ja sen hinta on 15,90€
Toimitusaika
Toimitamme vain Suomeen. Toimitusaika on toimitustavasta riippuen 2-5 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Peruuttamisoikeus
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ilmoita meille siitä ensin sähköpostilla. Koko tilauksen palauttamiseksi pyydämme noudattamaan kohdassa "Palauttaminen" annettuja ohjeita.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Palauttaminen
Käyttämättömillä ja virheettömillä tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautus on maksullinen (5,90€). Palautus on ilmainen liikkeeseemme (Risto Rytin katu 2, 32700 Huittinen). Maksusuoritukset palautuksista palautamme tuotteen saavuttua takaisin meille ja palautusmaksu vähennetään tästä summasta.
Reklamaatiotilanteissa pyydämme teitä ottamaan meihin yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostilla. Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Palautusohje:
1. Tee palautusilmoitus sähköpostilla laukkucenter@harkapakari.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta. Kerro viestissä: tilausnumero, palautettavat tuotteet, palautuksen syy sekä nimesi. Palautusilmoitus ja palautuksen lähetys on tehtävä viimeistään 14 vrk:tta lähetyksen vastaanottamisesta. Yli 14 vrk lähetyksen vastaanottamisesta tehtyjä palautuksia emme ota vastaan. Tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia ja käyttämättömiä palauttaessa.
2. Kirjoita tilauksen mukana tulleelle palautusilmoitukselle tai muulle lapulle tilausnumero, nimi, osoite ja puhelinnumero. Pakkaa palautettavat tuotteet ja palautusilmoitus siististi samaan laatikkoon, jossa tuotteet sinulle lähetetty. Olet vastuussa tuotteista palautuksen aikana, joten ole huolellinen pakkaamisessa.
3. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi Postin tai Matkahuollon asiakaspalautus-osoitekortti tai kirjoita lähetyksen päälle asiakaspalautustunnuksemme (huom! Matkahuollolla ja Postilla eri tunnukset) sekä oma nimesi ja puhelinnumerosi, vie lähetys Postin tai Matkahuollon palvelupisteeseen. Muista säilyttää kuitti.
4. Kun palautus on saapunut meille, laitamme rahojen palautuksen Paytrailin kautta. Perimme palautuksista 5,90€ palautusmaksun, joka vähennetään palautettavasta summasta. Paytrail palauttaa rahat samalla maksutavalla, kun maksu alun perin maksettu. Huomaathan siis, että palautuksen tekijänä tiliotteella on Paytrail.
Asiakas on vastuussa palautuksesta siihen saakka, kun se palautuu meille. Saat tästä ilmoituksen sähköpostiisi. Jos lähetys katoaa eikä asiakkaalla ole kuittia, emme voi korvata kadonneita tuotteita.
Palautusosoite:
Laukku-Center
ASIAKASPALAUTUS
Härkäpakari Oy
Risto Rytin katu 2
32700 Huittinen
Sähköposti: laukkucenter@harkapakari.fi
Palautusohje Postin kautta: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti
Postin palautustunnuksellamme (674161) voit tehdä palautuksen Postin toimipisteissä (ei pakettiautomaatti)
Palautusohje Matkahuollon kautta: https://www.matkahuolto.fi/paketit/palauta-paketti
Matkahuollon palautustunnuksellamme (9565285) voit tehdä palautuksen Matkahuollon toimipisteissä (ei pakettiautomaatti)
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Palautusohje Postin kautta: posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti
Postin palautustunnuksellamme (674161) voit tehdä palautuksen Postin toimipisteissä (ei pakettiautomaatti)
Palautusohje Matkahuollon kautta: matkahuolto.fi/paketit/palauta-paketti
Matkahuollon palautustunnuksellamme (9565285) voit tehdä palautuksen Matkahuollon toimipisteissä (ei pakettiautomaatti)
Maksunvälittäjänä toimii Paytrail. Kun palautus on saapunut meille, laitamme rahojen palautuspyynnön Paytrailille. Paytrail palauttaa rahat samalla maksutavalla, kun maksu on maksettu. Rahojen palautumisessa kestää yleensä noin 14 päivää.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannuksina 20€. Tämä summa vähennetään palautettavasta maksusta.
Vaihto
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen: palauta paketti normaalisti palautusohjeen mukaisesti ja tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta.
Ongelma- ja reklamaatiotilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
